Powered By Blogger

tiistai 29. toukokuuta 2012

Mikä mättää?

Moiksun!

Tällä kertaa mun postaus ei liity mitenkään mihinkään mitä oon tehnyt, vaan johonki aivan muuhun. Oon tässä vähän mietiskellyt kun onhan tää blogi ollut meillä aika pitkään, ja on vaan 3 lukijaa. Niin tässä sitten mietiskelin että mikä mättää? Tietenkin oon tosi ilonen et meillä on edes 3 lukijaa mutta haluisin vaan kysyä että mitä TE haluisitte kuulla, mistä haluisitte että me kirjotettais? Laittakaa vaan ihmeessä kommenttia että miten tästä blogista tulis parempi blogi... Enemmän asukuvia, useemmin tekstejä, huone/talo esittely, videopostaus, sukellus Sadun/ Lotan vaatekkaappiin, meikkipostaus, ruokapostaus...? Kaikki ideat ja parannuskeinot on tervetulleita :) Ei mul sitte muuta, Moido!
( Kuvia ei kun iha pari ku tässä ei kauheesti kerrottu mitään)


väistä talvi...


... kesä tulee!

Yrittäkää kestää vielä viimeset päivät koulua, koska kohta on ihana pitkä loma <3


-Satu xxx





1 kommentti:

  1. Ei saa luovuttaa!! Kyllä te ihan varmana saatte lukijoit:) Ryhdyn lukijaks!
    Keksikää vaikka joitain erikoispostauksia :)

    http://if-i-touch-the-sky.blogspot.fi/

    mun blogi jos haluutte käydä kurkkaamassa!:)

    VastaaPoista